Informatiebijeenkomst Administratie en geldzaken

6 maart 2018

Wilt u weten welke administratieve en financiële ondersteuning er mogelijk is? Welke regelingen er zijn voor mensen met een laag inkomen? Hoe u schulden voorkomt? Of wilt u weten hoe u digitaal een aanvraag indient bij een instantie? Het Startpunt organiseert voor belangstellenden een informatiebijeenkomst met als thema ‘’Administratie en geldzaken’’.

Door wie?
De volgende sprekers geven informatie over de verschillende onderwerpen:
• Astrid de Koning van Humanitas thuisadministratie vertelt hoe u op een goede manier uw administratie op orde houdt en welke ondersteuning daarin eventueel mogelijk is.
• Nannette Kornaat vanuit het team schulddienstverlening vertelt hoe u schulden kunt voorkomen. Wat u kunt doen om schuldenvrij te worden en welke ondersteuning daarbij mogelijk is. Ook legt zij uit welke inkomensondersteunende regelingen de gemeente Wageningen heeft voor mensen met een laag inkomen.
• Liz Spit van (Digi)Taalhuis Wageningen laat zien wat DigiD is en wat u ermee kunt doen. DigiD is de digitale code die u bij de overheid aanvraagt om veel zaken via internet te regelen.

Wanneer?
Maandag 16 april 2018 van 20.00-22.00 uur (inloop vanaf 19.45 uur)

Waar?
Markt 17 (inloopcentrum) Wageningen

Meer informatie en aanmelden
Wij vinden het prettig als u zich van tevoren aanmeldt bij het Startpunt via telefoon 0317-410160 of e-mail naar startpunt@wageningen.nl. Deelname aan deze avond is gratis.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe jouw reactie gegevens worden verwerkt.